4 Mayıs 2015 Pazartesi

Pastel Magic Touch

Herkese selaaaam :) Yorucu birgünün gecesinden yazıyorum.Uzun süredir benle birlikte olan ve uzunca bir süredir elimin değmedigi pastel kapatıcı-aydınlatıcıyı tekrar denedim bugün.Bende ki 2 numarası...
Kapatıcı kısmı çok yağlı çok ince kapatıcılığı çok az diyebileceğim bi kapatıcı çok kremsi olduğu için pudra geçmeden üzerine hiçbir işe yaramaz.Çok az renk verdiği için mor gözaltlarına da uygun değil.
Alt kısmı toz şeklinde simli beyaz bi etki veren aydınlatıcı.Yani disko topu gibi yapanlardan ben bu efekti seviyorum ama aynı etkiyi beyaz simli bir farla da yapabilecegim için olmasada olur.Sadece ambalajı çok şık at çantaya çık çok pratik minicikte bi aynası var ruj,rimel,kapatıcı sürmek için ideal bi ayna.
Gözaltı morluklariniz azsa cildinizde hafif bi renk eşitsizliği varsa biraz cildiniz parlak görünsün istiyosanız çantanıza atabilirsiniz.Ben toz aydınlatıcıyı bb kremlerimle karştırıp parlak cilt makyajı yapmak için kullanıyordum bu da benden bi öneri :)


Sağlık ve huzur peşinizi hiç bırakmasın 🙌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder