10 Mart 2015 Salı

PURE BEAUTY ÜRÜNLERİ:Geoaqua Ultra-Hydrating Claesing Foam

Bir aralar TRT ' deki Kore dizilerine takıkken Koredeki kızların kusursuz ciltleri bende merak uyandırıyordu.Bu markanında Kore markası olduğunu ve paraben gibi zararlı maddeler içermeyip doğal kaynak sularından üretildiğini duyunca ilgimi çekti indirime denk gelmişken denemek istedim.Ciltteki suyu tutup cildi daha çok güzelleştirdiği ve doğal kaynak sularıyla cildi onardığını vaat etse de ben en başlarda alışmakta zorluk çektim daha önceleri çok arındırıcı cildi gıcır gıcır arındıran JEL temizleyiciler kullandığım için alışma sürecinde zorlandım.Pantene şampuan gibi kokan pembecik tatlıcık yumuşacık bir ürün çıkıyor içinden ve noktacık kadar kullansamda tüm yüzümü köpük köpük yapıp yumuşacık temizliyor yani gıcır gıcır yapıp kurutmuyor.Kullandıktan sonra tonikle sildiğimde gerçekten yüzümün temizlediğini farkettim.Keşke bu ürünlerin siyah nokta karşıtı bir serisi de olsaydı dedim :) #watsons #watsonstürkiye <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder