10 Mart 2015 Salı

PURE BEAUTY ÜRÜNLERİ:POMEGRANATE ANTIOXIDANT EYE GEL

Hi everybody 😀🙌2 aydır denediğim kremin bende yarattığı etkileri dökeyim ortaya kişi başına düşen gayrisafi yurtiçi hasılamı bunlara döküyorum malum bi kozmetik çılgınlığıdır aldı başını gidiyooo 😀Konuya gireyim doğal içerikli olmasından dolayı tercih ettim bu kremin y
apısı su gibi hafif yüzük parmağımla yapıp uyguluyorum bi damlasını iki gözüme krem gibi beyaz değil rengi şeffaf ve göz altlarımı gerçektende yumuşacık yaptı.Makyajdan önce kapatıcının altına uyguladığımda kalıp gibi durmasını engelliyor daha rahat dağıtıyorum kapatıcımı.Benim bir göz kreminden en büyük beklentim göz altlarımı yumuşatması morlukları hafifletmesi.Morluklarımı hafifletti ve yumuşattı ama gözümün altnda yağ bezecikleri yaptığı için sanırım bidaha almicam bu sorun zamanla gelişmeseydi çok memnundum aslında 👎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder