2 Nisan 2015 Perşembe

Diadermine Cilt Arındırıcı Peeling

Merhabalar :) Vize haftasıydı bilmem neydi derken bloga hiç yazı koyamadm.Bir sıkılmışlık vardı ruhumda havalardan dolayı sanırım.Yağmur gökyüzünde güneş varken yağmalı bence ya da tüm yağışlı günler tatil edilmeli.Battaniyeyi sırtımıza alıp sıcak içeceğimizle uzanmalıyız gün boyu.☕Gelgelelim asıl konuya diaderminin bu peelingi içinde kum taneleri var.Yüzüme uygularken çıtır çıtır ses geliyor ve o kum taneleri resmen yüzümü çiziyormuş gibi hissediyorum ve aşırı kurutuyor.İçinden topak topak kumlar dökülüyor ve temizleme etkisi hiç yok önce cildi temizleyip sonra bunu uygulamak gerekiyor yani iki tane iş çıkıyor başıma.Kokusu da sıfır.Yani ziyan olmasn diye sadece duşta kullanıyorum bidaha da almicam tabiki 👎

2 yorum:

  1. Ben de tamamiyen size katılıyorum cilt tipimiz aynı olabilir çünkü kullandıktan sonra aynı şeyleri yaşamışız. Bloguma beklerim :)

    http://sultan-iamber.blogspot.com.tr/2015/07/diadermine-cilt-arndrc-peeling.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de sizin gibi gratis çalışanı kandrdı 😀 cildim kışın normal yazın karma olduğu halde çatur çıtır çizdi yüzümü tabi ki bidaha almicam ama vücut peelingi olarak kullanicam bitene kadar

      Sil