30 Nisan 2015 Perşembe

Saç Dökülmesine Bulduğum Çözüm

Selam canlar 😀Saçlarım avuç avuç dökülüyorken onları nasıl kurtardım ondan bahsedeyim.Uzun yıllar boyunca pantene sever biriyken pantene'nin saçlarımı aşırı dökmeye başlaması sonucu kullanmayı bırakmak zorunda kaldım.Sürekli topluyordum o kadar çok dökülüyordu ki saçlarımı açık bıraktığımda insanlardan utanıyordum.Avuç avuç elime yağiyodu resmen saclarımı kurtarmak umuduyla head&sholders,gliss,dove,down unders,otacı'nın sarımsaklı şampuanı,rossmann'ın paraben içermediğini söyleyen şampuanları daha neler neler denedim...Birçoğu da yarıda kaldı kullanmaya devam edemedim zaten etkisi olmadı.Sonra daha doğal olduğu içinde paraben,silikon,zararlı parfümler içermediği için  bebek şampuanı kullanmaya başladım ve ilk kullanımdan sonra inanılmaz derece de dökülme durdu.Saçlarımı diğer şampuanlar gibi daha çabuk yağlandırıp ağırlaştırmadı.Kokuya hassasiyeti olanlar içinde uygun ağır kokmadığı için rahatsz etmiyor. 👍👍👍💞Kellik sizde genetik olmadığı halde saçlarınız dökülüyorsa tavsiyeme kulak verin dostlar.Yooook eğer genetikse tek çare saç ekimi 😀😀 Ya da kan değerlerinizi ölçtürün çünkü çinkonuz düşükse de saç dökülür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder